sitter vid skrivbordet just nu och kollar igenom mina snap från igår för Sebbe staxx, kartellen, näbil och några andra var här i stan och sjöng igår. Va där med Robin och Simon och vi hade de super kul och de va helt enkelt en lyckad kväll fast Sebbe kom två h senare.. Idag har jag varit till unf och hjälpt dom ta ner staketet från konserten igår och vart på loppis och jag köpte en film som heter white chicks och hunger games boken mockingjay 1 fast på engelska så de kommer vara en utmaning. Kollade även bland historia hyllan för är BEROENDE av historia typ, världskrigen och massa sånt så direkt när jag får lön kommer jag köpa upp hyllan ;) tycker de är så intressant, nu ska jag ut med hunden, puss!
 
hatar bilden såååå mycket.. men bjuder på den endå. Mina ben va iaf snygga.. kolla på dom inte på något annat.
 

Kommentera

Publiceras ej